پکیج کامل راز
نوشته شده توسط : زپو

 پکیج کامل راز



براي اولين بار در ايران نسخه كاملا فارسي فيلم راز ۲ به همراه فيلم فارسي راز ۱ و ده ها فيلم جانبي و مكمل قانون جذب همگي با زير نويس فارسي و متن انگليسي همزمان تقديم علاقه مندان برترين مبحث علم موفقيت در قرن ۲۱ مي شود.اين مجموعه با كيفيت عالي روي ده عدد دي وي دي به قيمت چهل هزارتومان همان گمشده اي است كه سال ها در جستجوي آن بوديد.
به طور خلاصه مي توان گفت كه اين راز را انسان هاي موفق قرن هاست كه در انحصار خود نگاه داشته بودند و دليل فقر و خوشبختي و آرامش و ناآرامي همه آدم ها در همين راز يعني قانون جذب نهفته است. اين قانون به طرز معجزه آسايي توسط دستاوردهاي نوين علم فيزيك مدرن تائيد مي شود و شما در اين آلبوم بي نظير ده دي وي دي به طور كاملا ويدئويي و با كيفيت عالي اثبات مفاهيم بنيادي قانون جذب يعني همان راز بزرگ هستي را به عينه شاهد خواهيد بود. شما در اين آلبوم در مي يابيد چگونه به همه آرزوهاي خود برسيد و چگونه از شر تمام ناخواسته هاي زندگي خود رهايي يابيد.بااين مجموعه شما به آرامش دائمي و ابدي دست خواهيد يافت و در هر شرايط و موقعيتي باشيد سيل ثروت و خوشبختي و سعادت و شانس و اقبال را به سوي خود روانه خواهيد ساخت. در اين مجموعه در خواهيد يافت 
كه :
1ـ قانون جذب چيست و راز بزرگ هستي كدام است و چگونه مي توانيد با كمك قانون جذب افكار و نيت هاي قلبي خود را به
 صورت واقعيت در زندگي روزمره خود محقق سازيد.
2 ـ درخواهيد يافت كه چگونه مفاهيم بنيادي قانون جذب يعني تاثير گذاري مستقيم آنچه مي انديشيد روي ساختار بدن خودتان و محيط اطرافتان و حتي كل هستي و كاينات چگونه با مفاهيم نوين علم فيزيك مدرن و مكانيك كوانتوم تائيد مي شود. شما در اثبات قانون جذب توسط دستاوردهاي فيزيك مدرن با مفاهيمي مثل تئوري استرينگ ها يا تئوري ام آشنا مي شويد و در مي يابيد كه نظريه اتم ها و الكترون ها و نظريه ذره اي بودن دنيا ديگر اعتباري ندارد و اكنون در عالم فيزيك مدرن همه جا صحبت از ارتعاشي بودن ذرات بنيادين هستي است. يعني همان چيزي كه قانون جذب مي گويد.

3 ـ شما اثبات وجود دنياهاي موازي در كاينات و امكان وجود دنياهايي با حضور خودتان ولي به شكلي متفاوت از دنياي فعلي را به عينه توسط قوانين مدرن فيزيك مشاهده خواهيد كرد. با اين مجموعه تاثير غير قابل انكار آنچه مي انديشيد و برزبان مي آوريد و در دل مي گردانيد را به طور آشكار روي ساختار ريز مولكولي اجزاي بدن خود مشاهده مي كنيد و ياد مي گيريد چگونه بيماري هاي لاعلاج را درمان كنيد و به قدرت هاي شگرف دست يابيد.



خرید و دانلود  پکیج کامل راز






:: برچسب‌ها: پکیج , کامل ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: